سفارش آنلاین گل

سفارش آنلاین گل یک راه حل ساده و آسان برای سفارش گل و خرید گل است. افزایش استفاده از اینترنت باعث شده تا بسیاری از خدمات به صورت آنلاین در دسترس قرار بگیرد. سفارش آنلاین گل مزیت های زیادی دارد . از جمله : 1.دسترسی سریع و راحت به گلفروشی آنلاین. 2. انتخاب با دست باز از بین مدل های مختلف 3. ارسال سریع به آدرس مورد نظر 4. اطمینان از کیفیت و طراوت گل ها

فلوریا یک گل فروشی آنلاین در تهران است که  با ارائه انواع سبد گل ، تاج گل ، جعبه گل و دسته گل های جدید با طرح ها و مدل های مدرن و خاص تلاش می کند تا با ارسال گل به آدرس مورد نظر شما خدمتی جدید و متفاوت به مشتریان ارائه کند.

چرا سفارش آنلاین فلوریا :

  • تضمین کیفیت تازگی و طراوت گل ها: گلفروشی آنلاین فلوریا به دلیل روش و سیستم متفاوتی که در تامین، فروش و توزیع گل دارد، گل هایی تا 3 برابر تازه تر نسبت به گلفروشی های سنتی ارائه می کند و به دلیل اطمینانی که گل های خود دارد ، تازگی و طراوت گل هایی که برای شما و از طرف شما ارسال می شوند را تضمین می کند. گل های دریافتی از فلوریا نسبت به گل هایی که از گل فروشی های سنتی تهیه می شوند به مراتب ماندگاری و طول عمر  بیشتری دارند.
  • تنوع بالا و طرح های مدرن و خاص : گل فروشی آنلاین فلوریا همواره تلاش می کند با ارائه سبد کاملی از گل آرایی های مختلف با دیزاین های مدرن و خاص به مشتریان خود کمک کند تا با دست باز سبد گل ، باکس گل ، دسته گل و یا تاج گلی متناسب با سلیقه و بودجه خود انتخاب کنند و با ارسال گل عزیزان خود را خوشحال کنند. تنوعی کامل از گل های مختلف برای سفارش آنلاین گل که در کمتر گل فروشی سنتی دیده می شود.
  • ثبت آسان سفارش از طریق سایت : در گل فروشی آنلاین فلوریا شما از طریق وبسایت سفارش آنلاین گل خود را ثبت می کنید و امکان این را دارید که از بین محصولات مختلف گل مورد نظر خود را انتخاب کنید. درحالیکه که هنگام سفارش تلفنی از گل فروشی های سنتی شما فقط می توانید حدودا به فروشنده بگویید چه محصولی می خواهید و دقیقا نمی دانید چه گلی از طرف شما ارسال می شود. موضوع دیگر اینکه هنگام سفارش آنلاین گل از  فلوریا شما با دیدن گزینه های مختلف با ذهن بازتری انتخاب خود را انجام می دهید.
  • سرویس تخصصی برای ارسال گل : گل فروشی آنلاین فلوریا به دلیل تمرکز بر ارسال سفارش آنلاین گل و ارسال درب منزل و محل کار سرویس بهتر و تخصصی تری را نسبت به گلفروشی های سنتی ارائه می کند. زمانبندی مشخص برای تحویل سفارش شما طبق نظر خودتان ، امکان درج پیام شما روی کارت پستال لوکس به صورت چاپ شده و داخل پاکت همراه گل و امکان پیگیری راحت تر در مورد تحویل سفارش شما مزیت های سفارش آنلاین گل از  فلوریا می باشد. 

     

     

     

    Online Flower Delivery

    سفارش آنلاین گل از فلوریا

فهرست