نتیجه‌ای پیدا نشد.

فروش گل آنلاین یکی از روش های جدید و مدرن خرید گل محسوب میشود. که میتواند در صرفه جویی وقت و هزینه خریدار، بسیار موثر باشد . در زندگی شهری که اغلب مردم با کمبود وقت برای انجام کارهای خود روبرو هستند. خرید گل آنلاین میتواند یکی از بهترین راه ها برای جبران این کمبود وقت باشد.

مزایای فروش گل آنلاین چیست ؟

همانطور که در بند بالا اشاره شد. اولین مزیت آن صرفه جویی دروقت و هزینه خریدار است.
مزیت دوم آن امکان انتخاب از بین محصولاتی با تنوع بیشتر و گسترده تر است . چرا که وقتی شخص بخواهد خرید گل را به صورت حضوری انجام دهد. به ناچار فقط میتواند به یک یا دو گل فروشی در نزدیکی محل زندگی یا کار خود مراجعه نماید. و از بین محصولات محدودی که در آن گل فروشی ها موجود هستند یک مورد را انتخاب نماید. چرا که محدودیت وقت و هزینه این امکان را از وی میگیرد. که بخواهد به گل فروشی های بیشتری در سطح شهر مراجعه نماید.

امکان ارسال گل بدون حضور خریدار

یکی دیگر از مزایای مهم این روش ، امکان ارسال گل برای گیرنده بدون حضور خریدار است. که این روش خود مسئله مهمی در مقابل خرید حضوری است. زیرا این روش میتواند به شما کمک کند. در زمان هایی که امکان حضور د رمراسم شادی یا عزاداری را ندارید با ارسال گل به گیرنده مراتب احترام خود را به وی ابراز نمایید.

معایب و مسائل فروش گل آنلاین

یکی از نگرانی های اصلی خریداران گل اینترنتی ، اطمینان از تازگی و کیفیت گل های دریافتی است. چرا که مجصول گل با توجه به ماهیت خود که خراب شدنی است و از طرفی ماهیت دیگر ان که هدیه است. و باید تازگی و طراوت داشته باشد. باعث نگرانی بسیاری از خریداران میشود. که البته ما در گل فروشی آنلاین فلوریا این نگرانی را کاملا درک کرده و به حق میدانیم. و با ایجاد سیستمی نوین که در زنجیره تامین و فروش ایجاد کرده ایم. به خریداران این اطمینان را میدهیم که گلهایی با کیفیت و با طراوت را به آنها تحویل میدهیم.

مزایای فروش گل آنلاین در فلوریا

تضمین کیفیت تازگی و طراوت گل ها:

گلفروشی آنلاین فلوریا به دلیل روش و سیستم متفاوتی که در تامین، فروش و توزیع گل دارد، گل هایی تا ۳ برابر تازه تر نسبت به گلفروشی های سنتی ارائه می کند و به دلیل اطمینانی که گل های خود دارد ، تازگی و طراوت گل هایی که برای شما و از طرف شما ارسال می شوند را تضمین می کند. گل های دریافتی از فلوریا نسبت به گل هایی که از گل فروشی های سنتی تهیه می شوند به مراتب ماندگاری و طول عمر  بیشتری دارند.

تنوع بالا و طرح های مدرن و خاص در فلوریا :

گل فروشی آنلاین فلوریا همواره تلاش می کند با ارائه سبد کاملی از گل آرایی های مختلف با دیزاین های مدرن و خاص به مشتریان خود کمک کند تا با دست باز سبد گل ، باکس گل ، دسته گل و یا تاج گلی متناسب با سلیقه و بودجه خود انتخاب کنند و با ارسال گل عزیزان خود را خوشحال کنند. تنوعی کامل از گل های مختلف برای فروش آنلاین که در کمتر گل فروشی سنتی دیده می شود.

ثبت آسان سفارش فروش گل از طریق سایت :

در گل فروشی آنلاین فلوریا شما از طریق وبسایت سفارش آنلاین گل خود را ثبت می کنید و امکان این را دارید که از بین محصولات مختلف گل مورد نظر خود را انتخاب کنید. درحالیکه که هنگام سفارش تلفنی از گل فروشی های سنتی شما فقط می توانید حدودا به فروشنده بگویید چه محصولی می خواهید و دقیقا نمی دانید چه گلی از طرف شما ارسال می شود. موضوع دیگر اینکه فروش آنلاین گل از فلوریا شما با دیدن گزینه های مختلف با ذهن بازتری انتخاب خود را انجام می دهید.

سرویس تخصصی برای ارسال گل :

گل فروشی آنلاین فلوریا به دلیل تمرکز بر فروش گل آنلاین و  ارسال گل درب منزل و محل کار سرویس بهتر و تخصصی تری را نسبت به گلفروشی های سنتی ارائه می کند. زمانبندی مشخص برای تحویل سفارش شما طبق نظر خودتان ، امکان درج پیام شما روی کارت پستال لوکس به صورت چاپ شده و داخل پاکت همراه گل و امکان پیگیری راحت تر در مورد تحویل سفارش شما مزیت های سفارش آنلاین گل از  فلوریا می باشد.

تخفیفات روزانه محصولات در فلوریا:

ما  هرروز در فلوریا تخفیفات روزانه برای رفاه حال مشتریان در نظر میگیریم. که میتوانید آن ها را در صفحه اول سایت و یا در شبکه های اجتماعی ما پیدا کنید. این تخفیفات فقط برای همان روز قابل استفاده اند.

شبکه های اجتماعی فلوریا

برای اطلاع از جدیدترین محصولات ما، ویدئو محصولات و همینطور تخفیفات روزانه ما اینستاگرام فلوریا را دنبال نمایید.

بازه های زمانی تحویل :

ما در بازه های زمانی ۳ ساعته ، که به انتخاب شما مشخص میشود. سفارشتان را تحویل میدهیم. اما در صورتی که عجله دارید و میخواهید در زمان کمتری سفارش گل خود را دریافت نمایید. با پشتیبانی ما تماس بگیرید و یا پیام دهید. همکاران ما در بخش پشتیبانی در سریعترین زمان به شما پاسخ خواهند داد.

فهرست