نتیجه‌ای پیدا نشد.

سفارش گل ارزان تهران

خرید گل ارزان قیمت

بسیاری از افراد تصور میکنند که خرید گل ارزان قیمت به معنای خرید گل و محصول بی کیفیت است. درست است که این گزاره  درباره بسیاری از گلفروشی های آنلاین و غیر آنلاین صدق میکند. اما ما در گل فروشی آنلاین فلوریا با حذف واسطه ها ، و خرید مستقیم از گلخانه ها. و در نتیجه  کاهش هزینه های زنجیره تامین امکان خرید گل ارزان قیمت را برای شما فراهم کرده ایم. گلهایی که که در عین تازگی و کیفیت بالا . از قیمتی حدود ۲۰-۳۰ درصد کمتر از سایر گلفروشی ها پرخوردارند.  و همینطور  عوامل دیگری نیز در کاهش قیمت محصولات ما، موثرند. که در بندهای پایین به تفصیل به شرح هریک میپردازیم.

امکان خرید اقتصادی با طراحی مدلهای منحصر به فرد

ما در گل فروشی آنلاین فلوریا تلاش میکنیم با طراحی مدلهای جدید ، جذاب و منحصر به فرد.  امکان خرید گل ارزان قیمت را برای شما به ارمغان آوریم. امکانی که با دقت و خلاقیت در طراحی ، انتخاب نوع گل ، باکس گل ها و سبد گل ها ، ایجاد شده است. مدل هایی که در عین زیبایی و خاص بودن ، از قیمتی مناسب برخوردارند و میتوانند لبخند دلنشینی بر لبان عزیزان و دوستان شما بیاورند. و تجربه ای خاطره انگیز از خرید گل انلاین برای خود شما باشند.

ساخت باکس گل و سبد گل های منحصر به فرد

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصولات گل . هزینه باکس ها و سبد های مورد استفاده در آنهاست. که بدلیل زنجیره تامین طولانی بین تولید کننده اصلی و مصرف کننده نهایی. و افزایش قیمت در عبور از هر مرحله، منجر به افزایش قیمت نهایی محصول میشود.از این رو ما در گل فروشی آنلاین  فلوریا برآن شدیم که باکس ها و سبدگل هایمان را به صورت داخلی تولید کنیم. و آنها حاصل طراحی و تولید تیم خلاق ماست که علاوه بر ایجاد محصولی منحصر به فرد. باعث کاهش هزینه باکس ها و سبد ها شده و در نتیجه بر قیمت نهایی محصولات اثر میگذارد و امکان عرضه محصولاتی برای سفارش گل ازان قیمت را فراهم میآورد.

سفارش گل ارزان تهران و کرج

شما در فلوریا انتخاب های متنوعی برای سفارش گل ارزان تهران و کرج دارید. و با مراجعه به دسته بندی های مختلف سبد گل ، باکس گل و دسته گل ، میتوانید تجربه متفاوتی از خرید گل ارزان قیمت را به صورت آنلاین داشته باشید. و حس دلنشینی از دریافت محصولی زیبا با  گلهای تازه و کیفیت داشته باشید.

خرید محصول و گل ارزان قیمت در کنار خرید محصولات لوکس

یاد آوری این نکته ضرورزی است که ما در گل فروشی آنلاین فلوریا. به عرضه محصولات لوکس و مدرن برای کسانی که میخواهند گل گران قیمت ، لوکس وخاص خریداری کنند. نیز میپردازیم. تا در کنار امکان ایجاد سفارش گل ارزان تهران و کرج برای آندسته از مشتریانی که خواسته ای متفاوت دارند نیز بپردازیم.

نمونه ای از محصولات با قیمت اقتصادی

در میان سبد گل ها ، سبد گل سرامیکی آلسترومریا یکی از پرطرفدارتین محصولات ما با قیمت مناسب است و همینطور سبد گل سلدا که امکان خرید گل ارزان قیمت با کیفیت و زیبا رابرای شما به ارمغان میآورد. مدلهایی که در عین زیبایی با قیمت مناسب خاطره ای از خرید آنلاین گل را برایتان میسازد.

گل فروشی آنلاین فلوریا در شبکه های اجتماعی

برای مشاهده محصولات جدید ما و همینطور اطلاع از تخفیفات روزانه ما میتوانید پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

فهرست