راهنمای خرید تاج گل

نکات مهمی که برای خرید تاج گل باید بدانید!

  1. خانه
  2. راهنمای خرید گل در مناسبت ها
  3. نکات مهمی که برای خرید تاج گل باید بدانید!
بدون دیدگاه

این یک راهنمای خرید و سفارش تاج گل است. اگر درحال خواندن این جمله هستید یعنی به زودی تصمیم دارید که تاج گل بخرید پس با ما در این مطلب همراه باشید چون تلاش کردیم به صورت خلاصه ولی کامل تمام نکاتی که نیاز دارید موقع سفارش و خرید تاج گل بدانید را برای شما فراهم کنیم.

منظور ما از تاج گل اینجا در واقع یک پایه بزرگ فلزی یا چوبی است که مقدار زیادی گل روی آن گل آرایی شده و امکان جا به جایی آن وجود دارد. تاج گل ها به صورت کلی با ۲ هدف ارسال می شوند: برای عرض تبریک و یا برای عرض تسلیت.

برای  تبریک در مناسبت های با مضمون شاد از جمله تبریک موفقیت یا ارتقا مقام و پست جدید و یا مراسم افتتاحیه نمایشگاه ها،  فروشگاه ها، شرکت ها ، مطب ها ، کلینیک ها و …

برای عرض تسلیت  و همردی در مراسم ترحیم و ختم ، مراسم خاکسپاری در بهشت زهرا ، مجلس ختم در مساجد یا منازل ، مراسم سوم، هفتم ، چهلم و یا سالگرد درگذشت و فوت عزیزان و آشنایان و …

راهنمای خرید تاج گل ، از کجا تاج گل بخریم؟

برای خرید تاج گل ۲ روش کلی وجود دارد که در مورد مزایا و معایب هر کدوم از این روش ها توضیح میدهیم. یک خرید حضوری یا تلفنی از گل فروشی های سنتی و یا دو سفارش اینترنتی  از گل فروشی های آنلاین از طریق سایت یا تلفن و واتساپ و تلگرام. در ادامه موضوع راهنمای خرید تاج گل با ما همراه باشید.

گل فروشی سنتی

خرید حضوری از گل فروشی سنتی شاید اولین گزینه ای باشد که به ذهن می رسد چون قبل از این تنها روش ارسال تاج گل بوده اما به نظر الان دیگه بهترین گزینه نیست. اما چرا و چطور ؟ گل فروشی های سنتی شاید از نظر فیزیکی به ما نزدیک باشند و ما از نزدیک آنها رو دیده باشیم و این ارتباط مستقیم و رو به رو به ما احساس اطمینان و اعتبار میدهد اما معایبی هم دارد. گل فروشی های سنتی مجبورند از قبل گل‌ها را خریداری و داخل مغازه و فروشگاه نگهدارند. و منتظر بمانند تا از مشتری سفارش دریافت کنند. و این باعث میشود معمولا گل ها کاملا تازه نباشند. از طرف دیگر هزینه اجاره و یا مالکیت مغازه ها و فروشگاه های تجاری این روزها به قدری بالاست که صاحب گل فروشی بسته به موقعیت گل فروشی خود ناچار هست هزینه زیادی از این بابت پرداخت کند. بنابراین ناچار هست هزینه سرسام آور ملک تجاری خودش را از طریق افزایش قیمت گل هایی که می فروشد تامین کند.

گل فروشی آنلاین

اما در روش دوم که خرید اینترنتی از گل فروشی های آنلاین هست. اگرچه ممکن است احساس کنید فرد خاصی را آنجا از نزدیک نمی شناسید و یا خرید اینترنتی برای شما کاری همراه با احساس ریسک کردن باشد و این به شما کمی احساس غریبی بدهد. اما خرید اینترنتی گل مزیت های زیادی هم دارد. از جمله اینکه دسترسی به گل فروشی های آنلاین بسیار راحت و سریع هست. تنوع محصولاتی که در گل فروشی های آنلاین ارائه می شود بالاست. از آنجایی که گل فروشی های آنلاین به صورت اینترنتی فعالیت میکنند هزینه های کمتری نسبت به مغازه های گل فروشی دارند و هزینه اضافی پرداخت نمی کنید. و دیگر اینکه گل فروشی های آنلاین مدرن تلاش بیشتری برای جلب رضایت شما دارند چون دوست دارند که مشتریان بیشتری جذب کنند.

 

گل فروشی آنلاین فلوریا به عنوان یکی از اولین گل فروشی های آنلاین در تهران مفتخر به ارائه سرویس ارسال انواع تاج گل ، سبد گل ، دسته گل با تازه‌ترین گل‌ها و قیمت مناسب در تهران و کرج می باشد. برای مشاهده همه محصولات و خرید گل اینجا کلیک کنید.

 

راهنمای خرید تاج گل

چه تاج گلی بخریم ؟ تاج گل یک طبقه یا دو طبقه؟

مهمترین نکته برای انتخاب نوع تاج گل ، بودجه شماست. اینکه چه مبلغی برای خرید تاج گل در نظر گرفته اید در مرحله اول تعیین کننده‌ترین موضوع برای انتخاب تاج گل یک طبقه یا دو طبقه است. تاج گل دو طبقه طبیعتا به دلیل میزان گل بیشتری که دارد  از نظر قیمت تقریبا ۲ برابر تاج گل یک طبقه می باشد. نکته مهم دیگر فضایی است که تاج گل را برای آنجا ارسال می‌کنید. اگر برای فضای بسته مثل داخل شرکت یا فروشگاه ارسال می‌کنید طبیعتا تاج گل یک طبقه مناسب‌تر می باشد و برای حمل به داخل محل مورد نظر با مشکل مواجه نمی شود. اما برای سایر فضاهای باز یا فضاهای بزرگ مثل نمایشگاه‌ها محدودیتی برای دو طبقه بودن تاج گل نیست.

برای هر مناسبت چه گل‌هایی و با چه رنگی انتخاب کنیم؟

بسته به اینکه برای چه مناسبتی تاج گل  سفارش می‌دهید رنگ و نوع گل می‌تواند متفاوت باشد. برای عرض تسلیت در مراسم ترحیم و ختم بیشتر از گل‌هایی با رنگ سفید و یا سبز شامل گل گلایل سفید ، گل اورینتال سفید ، گل ارکیده سفید ، گل لیلیوم سفید ، گل داوودی سفید و سبز ، گل آنتریوم سفید و سبز و … به همراه شاخ و برگ‌های سبز و زیبا استفاده می شود. استفاده از گل‌های سفید در مراسم ترحیم به دلیل آرامش بخشی بیشتر این گل‌ها و نماد از پاکی و آرامش و صلح بودن این رنگ در گل هاست. رنگ سبز نیز نمادی از زنده بودن در گل هاست.

اما در مراسم غیر از ترحیم از گل های با رنگ های شاد استفاده می شود. از گل های لیلیوم ، اورینتال ، ارکیده، آنتریوم ، داوودی و غیره با رنگ های قرمز ، صورتی ، سرخابی ، زرد ، بنفش و … که باعث ایجاد حس انرژی ، نشاط ، طراوت و سرزندگی می شوند. تنوع گل ها و محصولات در تاج گل های مناسبت های تبریکی بیشتر از مناسب های ترحیم است.

 

برای ارسال تاج گل به چه نکاتی توجه کنیم؟

چند نکته مهم به عنوان راهنمای خرید تاج گل : یک متن مناسب برای درج روی تاج گل انتخاب کنید. سعی کنید متن جمله شما کوتاه باشد . نام خود را حتما برای درج روی تاج گل ارائه کنید تا میزبان بداند این تاج گل از طرف چه کسی ارسال شده. از درست بودن آدرس و زمان مراسم اطمینان حاصل کنید تا تاج گلی که سفارش می‌دهید به موقع به مراسم برسد. سعی کنید زمان تحویل تاج گل را بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از شروع مراسم به گل فروشی اعلام کنید. در این زمان معمولا میزبان وقت آزادتری دارد و از رسیدن تاج گل شما مطلع می شود. زودتر رسیدن همچنین باعث می شود تا تاج گل شما جایگاه بهتری در مراسم داشته باشد و بیشتر دیده شود.

خرید گل از بزرگترین گل فروشی آنلاین | سفارش گل آنلاین فلوریا

اگر قصد خرید تاج گل یا سفارش آنلاین گل دارید این چند خط را با دقت مطالعه کنید. سفارش گل می تواند کار سختی باشد. وقتی که اطلاعات و شناخت کافی از گل نداشته باشید و یا گل فروشی مطمئنی که قیمت های مناسب و مدل های زیبا و متنوع داشته باشد را نشناسید. و یا در دسترس نداشته باشید.

ما در  فلوریا به عنوان بزرگترین و پیشروترین گل فروشی آنلاین تهران با شناخت دقیق نیاز شما مشتریان عزیز در هفت روز هفته و دوازده ماه سال در تلاش هستیم تا با ارائه تازه ترین گل ها با جدیدترین طراحی ها و ارسال گل با بهترین قیمت خدماتی در خور شان و شخصیت شما ارائه کنیم. و خاطره ای خوش از سفارش گل آنلاین  برای شما به یادگار بگذاریم. فلوریا دردسترس‌ترین و پیشروترین گل فروشی تهران با به روزترین محصولات متنوع انواع سبد گل ، دسته گل ، باکس گل ، جعبه گل ، تاج گل و …  کنار شماست.

دیدگاه کاربران:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

محصولاتی که ممکن است دوست داشته باشید:

فهرست