معنی رنگ های گل رز برای کادو دادن

  1. خانه
  2. راهنمای خرید گل در مناسبت ها
  3. معنی رنگ های گل رز برای کادو دادن
بدون دیدگاه

رز ها با رنگ های مختلف حامل پیام های متفاوتی هستند. از پیام عشق و علاقه گرفته تا شادی و نشاط بستگی به این دارد که برای چه کسی و با چه هدفی گل ارسال می کنید.  با ما در این مطلب همراه باشید تا با معانی رنگ های مختلف گل رز آشنا شوید.

گل رز شناخته شده ترین و محبوب ترین گل در سراسر دنیا است که بیش از صدها مدل مختلف در رنگبندی متنوع در سراسر دنیا تولید و پرورش داده می شود. در این مطلب با معنی 12 رنگ مختلف از گل رز آشنا می شویم.

 

معنی گل رز سفید رنگ:

گل رز سفید به چه معنی است؟ گل رز سفید عموما به معنای عشق خالص ، وفاداری ، بی گناهی و همین طور به دلیل کاربرد فراوانش در مراسم عروسی و همخوانی رنگ با لباس عروس به عنوان نمادی از مراسم عروسی شناخته می شود.

سفارش گل رز سفید

معنی گل رز شیری رنگ:

گل رز شیری رنگ بر خلاف شباهتش به رز سفید معنی تقریبا متفاوتی دارد. گل رز شیری رنگ نمادی از جذابیت و فریبندگی و لطافت و عشق عرفانی است.

معنی گل رز زرد رنگ:

گل رز زرد به دلیل رنگ گرم و شادی که دارد نمادی از دوستی ، شادی ، آرزوی خوشبختی و محبت دوستانه  است. گل رز زرد به خاطر انرژی زیاد و گرمی که دارد برای پیام تبریک و آرزوی موفقیت بسیار پرکاربرد است.

سفارش گل رز زرد

معنی گل رز نباتی و هلویی:

گل رز نباتی و گل رز هلویی نمادی از صداقت و قدردانی است و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای ارسال گل با پیام تشکر و سپاسگزاری است.

سفارش گل رز نباتی و هلویی

معنی گل رز نارنجی:

گل رز نارنجی با رنگ پرانرژی خود به معنی شور و شوق و نشاط و نمادی از تحسین و افتخار است. این رنگ  برای ارسال گل برای عرض تبریک پست  و سمت جدید و همین طور برای ارسال گل برای تبریک  فارغ التحصیلی  بسیار مناسب است.

سفارش گل رز نارنجی

معنی گل رز صورتی:

گل رز صورتی در بیشتر دنیا نمادی از زنانگی و لطافت و شیرینی است. بستگی به اینکه چقدر تیره یا روشن باشد می تواند معنی آن می تواند کمی متفاوت باشد. گل رز صورتی با رنگ های روشن تر بیشتر تداعی کننده لطافت و زنانگی و نمادی از آرامش زنانه ولی گل رز صورتی با طیف رنگ های تیره تر بیشتر نمادی از شور و شوق  شیطنت های زنانه می باشد.

سفارش گل رز صورتی

معنی گل رز قرمز :

رز قرمز شناخته شده ترین گل در سراسر دنیاست . گل رز قرمز نمادی از عشق ، شور و حرارت عاشقانه و به معنی دوست داشتن است، دوست داشتنی عاشقانه که همراه با تعهد است. اینکه چه تعداد گل رز قرمز هدیه می دهید می تواند معنای متفاوتی داشته باشد. در ادامه به معرفی معنای تعداد گل رز نیز خواهیم پرداخت.

سفارش گل رز قرمز

معنی گل رز یاسی و بنفش:

گل رز با رنگ یاسی و بنفش روشن نمادی از راز و رمز و پیچیدگی و اغواگر بودن است. هدیه دادن و  ارسال گل با رنگ یاسی و یا بنفش روشن می تواند به معنی جلب توجه و نشانی از علاقه شما باشد.

 

سفارش گل رز یاسی

معنی گل رز سبز روشن:

گل رز سبز با رنگ روشن نمادی از روحیه باروری و جوانی است. این رنگ گل رز همچنین نمادی از فراوانی و تعادل و صلح نیز می باشد. گل رز سبز رنگ برای هدیه به یک دوست قدیمی و یا یک همکار همیشه انتخاب مناسبی بوده و هست.

سفارش گل رز سبز

معنی گل رز آبی:

گل رز آبی  با رنگ خاصش نمادی از غیرممکن بودن وغیرقابل دستیابی است. این گل بیشتر حامل این پیام است که ” تو منحصر به فرد و فوق العاده هستی.”

سفارش گل رز آبی

معنی گل رز سیاه ، معنی گل رز مشکی:

گل رز با رنگ سیاه یا مشکی نمادی از عشق نایاب و نادر است . باید در نظر داشته باشید که رنگ سیاه می تواند مترادف مرگ و نیستی هم تعبیر شود. برای ارسال گل با رنگ سیاه باید مراقب باشید که مخاطب شما دچار سردرگمی در برداشت از پیام شما نشود.

سفارش گل رز مشکی سفارش گل رز سیاه

معنی گل رز رنگین کمانی :

ارسال گل رز رنگین کمانی به دلیل رنگ خاص خود بیشتر برای سورپرایز کردن و ارسال گل و هدیه به عنوان پیام دوستی و محبت است. این رنگ گل خاص حامل پیام سرگرمی و نشاط هم می باشد.

سفارش گل رز رنگین کمانی

برای خرید گل و سفارش آنلاین گل رز در رنگ های مختلف و جذاب  از گل فروشی آنلاین فلوریا می توانید با اطمینان از سایت ما به آدرس floria.ir خرید کنید. ما تضمین می کنیم گل هایی که به دست شما می رسد یا از طرف شما ارسال می شود کاملا تازه و زیبا هستند. برای مشاهده محصولات گل رز اینجا کلیک کنید.

دیدگاه کاربران:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

محصولاتی که ممکن است دوست داشته باشید:

فهرست