شخصیت شناسی با گل مورد علاقه

شخصیت شناسی با گل مورد علاقه! دوست داران هرگل چه شخصیتی دارند؟

  1. خانه
  2. اخبار و دانستنی ها
  3. شخصیت شناسی با گل مورد علاقه! دوست داران هرگل چه شخصیتی دارند؟
بدون دیدگاه

شخصیت شناسی با گل :

ما به طور ناخودآگاه، به چیزهایی توجه می‌کنیم که خودمان هم از آنها بی‌خبریم. وقتی شخصی چیزی را در لیست بلند بالای اشیا یا جانداران موردعلاقه‌اش می‌گذارد، به طور ناخودآگاه به جنبه‌های زیادی از آن چیز توجه کرده است و آنها را با ذائقه و سلیقه خوش تطبیق داده است. گل‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. وقتی شما گلی را به‌عنوان گل موردعلاقه‌تان انتخاب می‌کنید، به موارد بسیار زیادی در آن گل توجه کرده‌اید. در این مقاله سعی دارم با بازکردن ویژگی‌های هر گل، به شما کمک کنم تا موفق به شخصیت شناسی خودتان و دوستانتان، با استفاده از گل موردعلاقه‌شان، بشوید.

دوستداران گل پامچال

اگر به‌ظاهر گل‌های پامچال دقت کرده باشید، می‌دانید این گل‌ها در رنگ‌های متنوعی رشد می‌کنند. گل پامچال، ترکیبی است، از سرزنده‌ترین رنگ‌هایی که ما می‌شناسیم. بر یک ساقه گل پامچال بین ده تا بیست عدد گل می‌روید. شاخه‌های مختلف گل پامچال با آنکه به هم دیگر نزدیک هستند، اما به گل‌های هم‌جوار خودشان بر شاخه مشترک، نزدیک‌ترند. ممکن است رنگ گل‌های پامچالی که بر شاخه‌های مختلف می‌رویند، از هم متفاوت باشد.

با این طول و تفاسیر، می‌توان به این نتیجه رسید که؛ افراد دوستدار گل پامچال، اتحاد و صمیمیت را دوست دارند. اگر به دور و اطرافتان نگاه کنید، دوستداران گل پامچال را، در بین شادترین افراد هر جمعی می‌بینید.

دوستداران این گل، به رگ‌وریشه‌شان اهمیت زیادی میدهند. انها با انکه به دوستانشان نزدیک هستند اما به کسانی که مثل انها بر ری یک ساقه مشترک روییده اند، احساس نزدیکی بیشتری میکنند. این افراد، خواهان یک دستی و یکرنگی هستند. افرادی که این گل را دوست دارند، ترجیح میدهند در جمع های متحد و یکدست باشند تا در جمع هایی که تنوع عقاید در ان ها وجود دارد.

اگر شما با فردی که گل پامچال موردعلاقه‌اش است دوست هستید، احتمالاً وجه اشتراک‌های زیادی با او دارید، چون مبنای انتخاب دوست در این افراد، میزان تشابهات است.

شخصیت دوست داران گل سنبل

شخصیت شناسی با گل سنبل

اگر کمی به‌ظاهر این گل دقت کنید، متوجه رنگ‌بندی ملایم آنها می‌شوید. گل سنبل علاوه بر آنکه در طیف رنگی ملایمی موجود است، معمولاً رنگش در بین طیف‌های صورتی و بنفش در نوسان است. سنبل، بی‌شمار گلبرگ دارد. گلبرگ‌های سنبل آن‌قدر به هم نزدیک‌اند که نمی‌شود درست تشخصی داد آنها هرکدام غنچه‌ای جدا هستند یا گلبرگی از یک گل. باتوجه‌به اینکه معمولاً گل‌ها تعداد گلبرگ کمتری دارند، می‌شود حدس زد که آن برگ‌های لطیف و درهم‌پیچیده که بر ساقه سنبل می‌رویند، گل‌هایی جداگانه هستند.

سنبل گل اتحاد است. سنبل وقتی در دشت می‌روید، انبوهی از طیف صورتی و بنفش را در یک زمین نزدیک به هم ایجاد می‌کند. سنبل‌ها را معمولاً می‌توان با یک رنگ یکسان و نزدیک به هم در یک دشت سرد پیدا کرد.

ان طور که از ویژگی‌های سنبل برمیاید، کسانی که این گل را دوست دارند، افرادی خانواده‌دوست هستند. دوستداران سنبل، آن‌قدر ارتباط نزدیک و درهم‌پیچیده‌ای با اعضای خانواده‌شان دارند که انگار جداکردن آنها از خانواده‌شان اصلاً ممکن نیست. دوستداران این گل، اگرچه به دوستانشان هم نزدیک هستند اما این نزدیکی اصلاً قابل قیاس با احساس صمیمیت و نزدیکی که با اعضای خانواده‌شان دارند؛ نیست!

گل سنبل، در طیف رنگی ملایمی موجود است. اگر شما یک آشنای دوستدار گل سنبل دارید، احتمالاً آن را شبیه به قرص مسکن می‌دانید. این افراد خلق‌وخوی بسیار آرام و آرامش بخشی دارند. معمولاً این افراد خیلی صادقانه و بدون چشم داشت، دیگران را آرام می‌کنند و آرامش دادن به دیگران را دوست دارند.

وقتی به رنگ‌های صورتی و بنفش فکر می‌کنید، یاد چه چیزی میفتید؟ من به‌جای شما جواب می‌دهم. این رنگ‌ها معمولاً ما را به یاد دختربچه‌ها میندازند. دختربچه‌ها حساس، لطیف و رؤیایی هستند. افرادی که گل سنبل را دوست دارند، مثل یک دختربچه، احساسات رمانتیک و معصومانه‌ای دارند. اگر همسر یا معشوقه شما گل سنبل را دوست دارد، باید حواستان خیلی جمع باشد تا دل نازکش را نشکنید!

شخصیت شناسی با گل ارکیده

دوستداران گل ارکیده

گل ارکیده، یکی از متنوع‌ترین گل‌های جهان است. ارکیده در رنگ‌ها و گونه‌های مختلفی می‌روید. پیداکردن وجه اشتراک در بین همه انواع ارکیده، بسیار سخت است. تنها شباهتی که در همه ارکیده‌ها وجود دارد، تشابه آنها در فضایی است که می‌رویند. معمولاً ارکیده، گلی خودرو نیست و احتیاج به فضای مناسب و طراحی شده دارد. کاشت و نگهداری از ارکیده، یکی از سخت‌ترین کارهای مربوط به حیطه باغبانی است. ارکیده‌ها بسیار حساس هستند و حتی کمی جابه‌جا شدن دمای هوای گلخانه، باعث مرگ آنها می‌شود. دیگر ویژگی مشترک در بین انواع ارکیده، نظمی است که در شاخه‌های آن وجود دارد. ارکیده طوری گل می‌دهد که انگار غنچه دادن، ریاضی حل کردن است!

آن‌طور که از ارکیده بر میاید، دوستداران ارکیده، باید افرادی حساس باشند. اگر فرزند شما گل ارکیده را دوست دارد، شما باید در پرورش فرزندتان دقت زیادی به خرج بدهید! دوستداران این گل به‌سادگی از محیط تأثیر می‌گیرند. ارکیده اگر در شرایط مناسب باشد، زیباترین گل جهان می‌شود ولی اگر کمی برای ارکیده و ارکیده دوستان، کم بگذارید، آنها سریع پژمرده می‌شوند. اگر همسر شما گل ارکیده را دوست دارد، باید خوب بدانید که مهم نیست چقدر برای به‌دست‌آوردن و داشتنش تلاش کرده‌اید، با کوچک‌ترین دست از پا خطا کردنی، شما آن را از دست خواهید داد!

گل ارکیده، گل با دقت و نظمی است. همیشه شاخه‌های آن در یک نظم هندسی و متواضعانه رشد می‌کنند. ارکیده اگرچه سربلند است و روبه بالا رشد می‌کند، اما همواره شاخه‌هایش به سمت پایین خم می‌شوند. اگر اطرافیان شما، دوستدار این گل هستند، باید بدانید نظم، در زندگی آنها مهم‌ترین چیز است.

گل ارکیده، در رنگ‌ها و گونه‌های مختلفی می‌روید. تشابه بین ارکیده دوستان، به ظرافت و نظم، منتهی می‌شود. شناختن یک دوستدار ارکیده، صرفاً ازروی گل موردعلاقه‌اش ممکن نیست. دوستداران این گل، پیچیده‌ترین شخصیت‌ها را دارند. آنها شخصیت بسیار زیبایی دارند اما برای شناختن شخصیت آنها باید تلاش بسیار زیادی بکنید و مثل خودشان با دقت باشید!

دوست داران گل مریم

گل مریم را با رنگ سفید و عطر مست کننده آن میشناسیم. دوست داران گل مریم افرادی پاک، صادق و احساساتی هستند، که  آغوششان میتواند پناهگاهی امن برای معشوقشان باشد.

شخصیت دوست داران گل آفتابگرادن

دوستداران گل آفتابگردان چه شخصیتی دارند

کسانی که گل آفتابگردان را دوست دارند، معمولا افرادی خونگرم و خوش بین هستند و سعی میکنند انرژی مثبت به دیگران انتقال دهند. آنها با گرمای وجود خود ، زندگی بخش و انرژی بخش اطرافیانشان میشوند.

شخصیت شناسی با گل لاله

گل لاله از آن گلهایی است که چه هوا سرد سرد باشد و چه آفتابی، در آن رشد میکند. و دوست دارانش معمولا افرادی هستند که بسیار مثبت اندیش بوده و خود را با شرایط وفق میدهند و لبخند به لب دارند. به همین دلیل دوستان بسیاری دارند و همینطور عاشق خانه وخانواده هستند.

شخصیت دوستداران گل رز

گل رز یکی از نماد های اصلی عشق میباشد و دوستداران آن معمولا افرادی عاشق پیشه هستند و به وجود عشق و دوست داشتن در زندگی اهمیت میدهند. گل رز نسبت به سایر گلها، ساقه هایی ضخیم و استوار دارد که نشانی از قدرت و ثبات  قدم این افراد در زندگیشان است

شخصیت شناسی با گل نرگس

شخصیت دوستداران گل نرگس

کسانی که عاشق گل نرگس اند افرادی مهربان و با گذشت هستندو کینه به دل نمیگیرند.خود خواهی در وجودشان نیست و همیشه آروزی بهترین ها را برای دیگران دارند. و به همین دلیل در جمع دوستانشان بسیار محبوب هستند.

خلاصه مطلب

شخصیت شناسی با گل مورد علاقه ، کار جالبی است. شاید به نظر شما این کار صرفاً جنبه تفریحی داشته باشد ولی این قضیه در مورد گل ها، جدی‌تر از این حرف‌هاست. ما معمولاً گل‌هایی را دوست داریم که شبیه خودمان باشند یا شبیه به کسانی که آنها را دوست داریم. ما هر چیزی که دوستش داریم را، با دقت عجیبی انتخاب می‌کنیم، اگرچه خودمان متوجه این قضیه نباشیم، اما ما به تمام ابعاد وجودی چیزهایی که دوستشان داریم، دقت کرده‌ایم، گل ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. شناختن گل ها به‌دقت زیادی نیاز دارد اما از شناختن آدم‌ها ساده‌تر است. گل‌ها تمام ویژگی‌هایشان را در ظاهرشان می‌ریزند. شما با شناختن گل موردعلاقه هر فردی و شناختن آن گل، می‌توانید ابعاد درونی ان فرد را بشناسید.

برای خرید گل مورد علاقه فرد مورد نظرتان میتوانید از وبسایت فلوریا دیدن فرمایید. و به صورت آنلاین با قیمتی ۳۰ درصد ارزانتر از گلفروشی ها ، گلهایی با تضمین کیفیت و تازگی سفارش دهید.

برای مشاهده ویدئو و تصاویر بیشتری از  باکس گل یا سبد گل مورد نظرتان اینستاگرام فلوریا را مشاهده نمایید.

دیدگاه کاربران:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

محصولاتی که ممکن است دوست داشته باشید:

فهرست