گل مناسب عروسی

معرفی ۵ گلی که مراسم عروسی‌تان را زیر و رو می‌کند!

  1. خانه
  2. اخبار و دانستنی ها
  3. معرفی ۵ گلی که مراسم عروسی‌تان را زیر و رو می‌کند!
1 دیدگاه

گل مناسبِ عروسی؛ انتخابی تضمین‌کننده برای درخششِ شما

اگر مراسم عروسی یا نامزدی در پیش دارید، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شما دیزاین حرفه‌ای گل‌های مراسم است. اما بهتراست بدانید که دیزاینرها، گل‌آرایی را تا حد زیادی مطابق سلیقه شما پیش می‌برند. بنابراین آگاهی و خوش‌سلیقگی  می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در پیش‌بُرد بهترِ گل‌آرایی داشته باشد. در این مقاله، ۵ گلِ فوق‌العاده که نمی‌توانید دست زد به سینه‌شان بزنید، معرفی شده‌اند. اگر در تدارک مراسم عروسی‌تان هستید، خواندن ادامه مطالب از نان شب هم بر شما واجب‌تراست.

گل مناسب دسته گل عروس

گل مناسب ماشین عروس؛ یک خاطره‌سازیِ ناب در آغوشِ خیابان‌ها

واقعیت این است که انتخاب گل برای ماشین عروس کار طراحان گل‌آرای حرفه‌ای است.! گل مناسب ماشین عروس، باید با سلیقه و شناخت کامل از هماهنگی گل‌ها و رنگ‌ها، در کنارِ هم صورت بگیرد. البته باید شرایط آب‌وهوایی هم درنظر گرفته شود. مثلا اگر در محل برگزاریِ مراسم، بادهای وحشتناک می‌وزد، قطعا انتخاب گل‌هایی با مقاومتِ کم که چهره شاداب‌شان را زودتراز سایرین از دست می‌دهند، انتخاب خوبی نیست. برای داشتن یک شب خاطره‌انگیز در دلِ خیابان‌های شهرتان، بهتراست با گل‌آراییِ مناسب و اصولی پیش بروید.

گل مناسب ماشین عروس

گل مناسب سالن عروسی؛ تماشای ورود عروس و داماد با رقص گل‌ها!

انتخاب گل برای تزئین جایگاه عروس و میزهای داخل سالن یا باغ، از مهم‌ترین نکته‌های گل آرایی عروسی است. اما هنرِ تلفیقِ گل‌ها با توجه به تم غالب در مراسم و آگاهی از علم رنگ‌شناسی برای خلق دنیای بی‌نظیری از گل‌های رنگی، می‌تواند از بهترین دلایل برای انتخاب گل‌آرای حرفه‌ای باشد. البته درنهایت این شما هستید که با ابراز سلیقه خودتان می‌توانید طراحی کلی از آن‌چه در ذهن دارید را از قبل به طراح منتقل کرده و البته از اجرای بدون نقصِ آن‌ها، خاطرجمع شوید تا همه چیز در روز مراسم، عالی پیش برود.

گل مناسب عروسی

گل رز نمادِ بی چون‌وچرای عشق ابدی است!

اگر شخصیتی رمانتیک دارید و احساسات برای‌تان اهمیت زیادی دارد، گل رز می‌تواند نمایانگرِ عشق و عاطفه وجود شما باشد. انتخاب گل رز هم در دسته گل عروس و هم برای دیزاین ماشین عروس، انتخاب مناسبی است و طرفداران زیادی دارد. از بین گزینه‌های گل مناسب سالن عروسی هم می‌توانید به انواع رزهای هلندی، رز قرمز و سفید که ترکیب خیره کننده‌ای را می‌سازند، فکر کنید. انتخاب گل رز به‌عنوان گل مناسب دیزاین سالن عروسی، از جهت امکان استفاده مجدد از گلبرگ‌ها و نگه‌داری آن‌ها به صورت خشک‌شده، قابل‌توجه است. اگر از گل‌های رزِ زیبا برای تزئین جایگاه عروس و داماد استفاده شود، در ترکیب با عناصر سفید، قاب‌های خیره‌کننده‌ای را برای عکاسی و فیلم‌برداری در حین مراسم ثبت می‌کند. از آن طرف انتخاب گل رز قرمز برای دسته گل عروس، بازهم در کنار سپیدیِ لباس عروس، تور و تاج، می‌تواند مخصوصا برای عکاسی انتخاب مناسبی باشد.

گل مراسم عروسی

گل لاله؛ پیشنهادی برای دوستداران اصالت و آرامش

گل لاله انتخابی است که تنها عروس، دامادهای باوقار سراغش می‌روند! لاله اصالتا یک گل بومی ایرانی محسوب می‌شود، طیف رنگی گسترده و متنوعی دارد و می‌تواند یادآور آرامش و شادی، به صورت توامان باشد. گل لاله در رنگ سفید، معصومیت و در ترکیب با لاله‌های صورتی پاستلی، هلویی و زرد، شما را شادترین زوج دنیا نشان می‌دهد! البته لاله‌های بنفش و نارنجی هم انتخابی است که سلیقه‌های خاص‌تر می‌پسندند و نماد شکوه و قدرت، درعینِ زیبایی است.

نکته مهمی که بهتراست بدانید، در دسترس بودنِ گل لاله است که به شما امکان انتخاب این گل در هرفصل از سال را می‌دهد. گل مناسب دسته گل عروس هم می‌تواند ترکیبی از لاله‌های رنگی یا حاصل هم‌نشینیِ گل لاله با دیگر گل‌ها باشد. البته این مورد را می‌توانید به طراحان گل‌آرای مراسم عروسی بسپارید و خیال خودتان را راحت کنید. معمولا ترکیب لاله سفید در کنارِ گل شیپوری و رزهای قرمز، از زیباترین انتخاب‌ها برای دسته گل عروس است.

گل ارکیده؛ و سوگند به اشتیاق برای زندگی جدید!

ارکیده می‌تواند انتخاب کسانی باشد که یک‌نواختی را دوست ندارند اما عاشق سادگی و خلوص هستند! استفاده از ترکیب گل ارکیده و رز برای تزئین ماشین عروس و همچنین گل‌آرایی جایگاه عروس، در سال‌های اخیر پرطرفدار بوده است. به ویژه در انتخاب گل مناسب ماشین عروس، باید به نکات خاصی توجه داشت؛ نکاتی مانند توجه به مقاوم بودن گل‌ها در برابر شرایط آب‌وهوا، ترکیب رنگ زیبا با سایر گل‌ها و رنگ بدنه ماشین، از مواردی است که توجه به آن‌ها، می‌تواند عزیزترین روز زندگی شما را ماندگارتر کند.

گل‌های ارکیده به دسته گل عروس نمادی از معصمیت و اشتیاق برای شروع زندگی جدید می‌بخشند. ارکیده سفید مانند گل لاله، قابلیت ترکیب با انواع گل‌های دیگر در رنگ‌های مختلف دارد و باعث می‌شود این گل، انتخاب تضمین شده‌ای برای مراسم عروسی باشد.

گل مناسب سالن عروسی

گل شیپوری؛ یک انتخاب جذاب برای خاص پسندها

اگرچه گل لاله زیباییِ خاص خودش را دارد، اما خیلی‌ها به دلیل نداشتن رایحه، ترجیح می‌دهند انتخاب دیگری داشته باشند. گل شیپوری علاوه بر ظاهر زیبا در به‌عنوان گل مناسب مراسم عروسی، رایحه دلپذیری دارد. شاید عروس خانم‌هایی که ظرافت در گل‌آرایی را بیشتر دوست دارند، انتخاب شیپوری برای دسته گل عروس را بعید بدانند، اما خاص‌پسندها معتقد هستند که شیپوری با ظاهر متفاوتش حتی در دسته گل‌های عروس هم جذاب و تماشایی جلوه می‌کند.

گل شیپوری در رنگ سفید و صورتی مشهورتر است، اگرچه که رنگ‌های دیگر، مخصوصا شیپوری ارغوانی هم به تازگی چشم‌هارا خیره کرده‌است. برای تزئین سفره عقد، سبد گلی که هدایای مراسم عروسی در آن قرار می‌گیرد و یا سبدی که یادبودها را در آن می‌گذارند، شیپوری‌ها انتخابی فراموش‌نشدنی هستند. جالب است بدانید گل شیپوری به لطفِ ساقه‌های بلندِ شیپوری شکل، ترکیب جذابی در کنار گل‌های تابستانی در رنگ‌های کرم، بژ، هلویی و نسکافه‌ای تشکیل می‌دهد. انتخاب شیپوریِ ارغوانی برای سالن عروسی هم که غوغا می‌کند.! مخصوصا اگر اهل هنر و کمی هم تجملات باشید!

گل مناسب دسته گل عروس

گل‌ها صدتومانی که زیباییِ میلیاردی دارند!

اگر عروسِ فصل‌های تابستان یا بهار هستید، بهتراست گل پئونی یا همان صدتومانیِ خودمان را از دست ندهید. این گل انتخابِ آدم‌های همیشه خندان است! اصلا گلی است که دقیقا مناسب مراسم عروسی است. چون شب عروسی، شادترین شبِ زندگی هر زوج است و پیونی می‌تواند نمادِ آن باشد. پیونی برای همراه‌شدن با عروس و داماد حد و مرز تعیین نمی‌کند؛ می‌توانید از این گلِ هیجان‌انگیز برای دسته گل عروس استفاده کنید. چون به خاطر مقاوم بودنش نسبت به سرما، عمری طولانی دارد و با خشک کردنش به روش اصولی، خاطره یک شب برای تمام عمر ماندگار می‌شود.

اگر دوستدار گل رز هستید اما به هردلیلی نمی‌خواهید استفاده‌اش کنید. باید بدانید که گل صدتومانی شباهت زیادی هم به رز دارد. مخصوصا در رنگ‌های قرمز، صورتی و سفید که باعث می‌شود هیچ چشمی موقع تماشای شما با این دسته گل رویایی پلک نزند.! شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید حتی در بعضی موارد، گل پئونی برای تزئین تاج عروس هم استفاده می‌شود. که در این صورت، هماهنگی‌اش با گل جیب داماد و دسته گل، می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای باشد.!

گل فروشی آنلاین فلوریا معتبرترین گل فروشی آنلاین ایران

مشاهده و خرید گل مدرن ترین مدلهای سبد گل بله برون ، دسته گل عروس ، باکس گل تبریک مراسم عروسی ، سبد گل عروسی، سفارش تاج گل برای تبریک عروسی. از گل فروشی آنلاین فلوریا ، معتبرترین گل فروشی آنلاین ایران. با عرضه گلهایی تازه و تا ۳۰ درصد از ارزانتر از گلفروشی های حضوری. با ارسال رایگان درب منزل و محل کار ،خریدی متفاوت را تجربه نمایید.

برای مشاهده ویدئو و تصاویر بیشتری از محصولات فلوریا میتوانید اینستاگرام فلوریا را مشاهده نمایید.

دیدگاه کاربران:

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • نیکان
    1401-10-21 16:04

    ما ازشون گل گرفتیم
    حدود یک هفته است تازه مانده است و خراب نشده و
    تز نظر ارسال و تحویل هم خیلی عالی بود .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

محصولاتی که ممکن است دوست داشته باشید:

فهرست