ویزگی های گل رز سیاه

گل رز مشکی ؛انتخابی جذاب برای افرادی خاص

  1. خانه
  2. اخبار و دانستنی ها
  3. گل رز مشکی ؛انتخابی جذاب برای افرادی خاص
بدون دیدگاه

گل رز سیاه؛ انتخابی جذاب و خاص

رنگ سیاه، رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد خاص‌پسند است. به ویژه اگر این رنگ باعث شود یک محصول یا هدیه خاص در اختیار داشته باشید. رز سیاه، مدل تقریبا جدیدی از گل رز است که طرفداران بسیار زیادی دارد، گل رز سیاه یکی از نادرترین انواع مدل‌های گل رز در تمام دنیا است.  در این مقاله قصد داریم به بیان نکاتی در خصوص گل رز سیاه ، خرید رز مشکی ، قیمت گل رز سیاه و معنی گل رز سیاه بپردازیم.

انواع گل رز

گل رز همیشه یکی از محبوب‌ترین گل‌های زینتی جهت هدیه دادن در مراسم‌های مختلف بوده است. این گل انواع مختلفی دارد، از آنجایی که رز یک گل محبوب و پرطرفدار است، رنگ‌های مختلف این گل نماد یک ویژگی، احساس یا فعالیت خاص است. به طور مثال رز قرمز نماد عشق آتشین، رز سفید نماد پاکی و معصومیت و رز زرد سمبل عشق و علاقه قلبی است. در این میان نوع بسیار نادری از گل رز، به رنگ مشکی وجود دارد، گل رز مشکی به دلیل نحوه خاص کاشت و همچنین رنگ بسیار منحصر به فردی که دارد. هم گرانبها است و هم طرفداران ویژه‌ای دارد.

گل رز سیاه نماد چیست

گل رز سیاه در واقع رزی با رنگ زرشکی بسیار تیره است، اگرچه گل رز طرفداران بسیاری دارد اما رز سیاه  از جمله گل‌هایی است که برای استفاده در هر مراسمی پیشنهاد نمی‌شود. در واقع رز سیاه می تواند یک انتخاب مناسب برای شرکت در مجلس ترحیم یک عزیز از دست رفته یا هدیه به یک شخص محبوب به عنوان نمادی از نهایت عشق و علاقه باشد.

بسیاری معتقدند رز سیاه نماد تباهی، مرگ، جادوی سیاه و آنارشیسم است. از این نماد در سیاست نیز به عنوان سمبل انقلابی گری ( هرج و مرج طلبان ) و در ادبیات نیز نماد عشق تراژیک است.

معنی گل رز سیاه

رز سیاه از نگاه رومی‌ها نمادی برای عشق تراژیک است. در جنگ جهانی دوم این گل نماد نازی ها بود، چرا که نازی ها باعث نابودی گروه رز سفید بودند. از نگاه دیگری نیز رز سیاه را نمادی برای شروع و تولد دوباره نامیده‌اند. به عقیده بسیاری از افراد رز سیاه گلی جادویی است و همین تصور باعث شده است که معنی گل رز مشکی به عنوان نماد هر چیز دست نیافتنی باشد.

خرید گل رز مشکی

گل رز مشکی جاودان

گل رز مشکی جاودان

گل رز جاودان نوعی گل زینتی  رز است که دارای شکل کاملا طبیعی و گل های تازه با گلبرگ‌های لطیف هستند. د ر حال حاضر این رزها به شکل شاخه ای و همراه با برگ و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. رز جاودان در بسته‌بندی‌های خاص ارائه می‌شود و برای هدیه دادن در مراسم‌های خاص چون خواستگاری، سالگرد تولد، ازدواج، هدیه ولنتاین و … مورد استفاده قرار میگیرد. رز مشکی جاودان نیز از جمله رزهای جاودان محبوب است که برای علاقمندان به این رنگ خاص رز بسیار مورد توجه است.

روش‌های نگهداری گل رز سیاه جاودان

– معمولا رزهای جاودان در بسته بندی‌های به شکل باکس شیشه‌ای قرار می‌گیرند. بنابراین بهتر است که رز جاودان را از باکس مخصوص خارج نسازید.

– از لمس گل‌ها خودداری کنید، چرا که برای جاودان ماندن رزها روی گلبرگ‌های آنها از مواد خاصی استفاده شده است. لمس گلبرگ‌ها باعث میشود تا این مواد پاک شده و رز در مدت زمان کوتاهی از بین برود.

– رزهای جاودان سیاه نیازی به آبیاری یا اسپری کردن آب روی آنان ندارند.

– دما و رطوبت هوا نقش موثری در ماندگاری رز سیاه جاودان دارند، بهترین میزان رطوبت برای نگهداری رز سیاه جاودان ۵۰ درصد است.

– از قرار دادن رز مشکی جاودان در مقابل نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

– گل رز جاودان سیاه باید از مواد شیمیایی دور باشد.

– وجود گرد و غبار باعث کاهش عمر رز جاودان می‌شود. بهتر است در صورت نشستن گرد و غبار روی رز جاودان آن را با فشار بسیار کم هوا گردگیری کنید.

نحوه تولید گل رز سیاه

از نظر علمی، وجود رنگدانه سیاه به شکل طبیعی در گل‌ها یک پدیده نادر است. رز سیاه به وسیله باغبانان حرفه‌ای و با روش‌های خاص تکثیر می‌شود. اگرچه هرگز تضمینی وجود ندارد که گل‌هایی به رنگ سیاه تولید شوند. البته می‌توان با استفاده از رنگ سیاه روی رزهای معمولی نیز رز مشکی تولید کرد.

انواع گل رز مشکی

گل‌های رزی که به شکل رز سیاه طبیعی کشت می‌شوند. دارای انواع مختلفی است که در این بخش با آنها آشنا می‌شویم:

رز باکارای سیاه

این نوع رز در واقع یک رز دورگه چای است، رنگ قرمز بسیار تیره در این مدل از رزها، نزدیک رنگ به سیاه را دارا است. وجود سیانین و رنگدانه های آبی باعث می‌شود که این رز رنگ تیره‌ای نزدیک به رنگ مشکی داشته باشد.

یشم سیاه

این نوع از رز مشکی نیز قابلیت رشد در خانه و در گلدان را دارد. رز یشم سیاه در سال ۱۹۸۵ در آمریکا و توسط فرانک بناردلا معرفی شد.

زیبای سیاه

این گل نیز گونه‌ای از رز دو رگه جای است، بوی کمی دارد و دارای گلبرگ هایی به رنگ سورمه‌ای تیره و با لبه‌های تقریبا مشکی است.

رز نیگرت

این رز سیاه نیز در سال ۱۹۳۴ معرفی شد، این نوع رز یک گونه دو رگه رز چای است، گل‌هایی معطر و گلبرگ‌های لطیفی دارد.

ایب تاید

رنگ ارغوانی این مدل از گل رز باعث شده است که در زمره انواع رزهای سیاه قرار گیرد.

هر کدام از این مدل رزها را که برای رشد و پرورش انتخاب کنید باید بدانید که روش‌های نگهداری و رشد این نوع گیاه بسیار پیچیده است و نیاز به مهارت بالایی دارد.

گل رز سیاه جاودان ذر باکس محافظ

خرید گل رز مشکی

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، رز سیاه طبیعی تقریبا وجود ندارد. بلکه انواع کاملا سیاه رنگ رز به صورت مصنوعی به این رنگ درآمده‌اند. اگر به دنبال سفارش گل رز مشکی هستید، باید بگوییم که در حال حاضر خرید آنلاین رز سیاه می تواند بهترین راه برای سفارش رز سیاه است. شما می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت فروشگاه‌های آنلاین فروش رز سیاه، به صورت دسته گل یا رز جاودان بیابید.

کاربرد گل رز مشکی

این گل خاص می‌تواند کاربردهای مختلفی از جمله هدیه به یک فرد به نشانه ارادت یا علاقه خاص، استفاده از گل رز مشکی برای تسلیت، هدیه دادن رز سیاه به مناسبت سالگرد تولد، ازدواج، هدیه ولنتاین و … باشد.

برای دریافت قیمت رز سیاه و خرید گل رز مشکی میتوانید صفحه گل فروشی آنلاین فلوریا را با مدلهای متنوعی از رز مشکی مشاهده نمایید.

یا به اینستاگرام این صفحه مراجعه نمایید

دیدگاه کاربران:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

محصولاتی که ممکن است دوست داشته باشید:

فهرست